نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

اینجا تمام دلخوشی منه
وبلاگ قدیمی ام تیترش این بود " جایی برای قدم زدن حرف هایم "
اعتقادم این هست دوستانی که به رسم قلم پیدا کردم شاید حجم زیادی در زندگیم نداشتن ولی عمق بیشتری رو حک کردن

مطالعه باعث بیداری میشه ولی نوشتن هست که باعث رشد میشه
نوشتن چیزی بود که ازش متولد شدم پس خواهم نوشت
خوش اومدی به خونه من


رسالت تازه ام
ثبت شود به تاریخ 96/06/04 :
شادی و هر چیزی که مربوط به شادی باشد :)

طبقه بندی موضوعی

تجربه نوشتن 2

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ق.ظ

وقتی داری چیزی رو ترجمه میکنی موظفی مطلب رو به صورت واقعی تر و طبیعی تر به خواننده ها انتقال بدی... مسئولیتی که نوشتن ایجاد میکنه و تعهدی که تو نسبت به انتقال هر کلمه تو ذهنت خوانننده ات میتونی داشته باشی نوشتن رو سخت میکنه 

برای منی که ابتدای راه هستم  توی برخورد به هر کلمه ایست میکنم ببینم واقعا چی میگه در جمله چطور بکاربرده شده شدت پیام چقدره ایا اصلا نیاز به بیانش هست! و  ... و  . و خیلی و های دیگه..... 

هنوز مسئله ارتباط برقرار کردن با نوشته هام برام  یه پاکت سربسته است ...

از خوندن تا فهمیدن چیزی یه راهیه .. از فهمیدن تا درک کردن  یه راهی... از درک کردن و تبدیل شدن اون به دانش و خرد راهی بس تر .... و نوشتن از دانش راهی بس فراتر ....

نیره ی خوبم رفتن توی این راه  .. پرواز .. رقص ...و هر حرکت کوچکی  که انجام میدی روبا عشق بساز .. یادت نره  ...عشق قلم نوشته های فرداهای تو هست

دوستت دارم دوست خوبم

پ.ن : تبدیل به خودم نوشت شد.... نمیدونم نویسنده های دیگه هم این حس رو دارن یا نه ولی من وقتی مینویسم بیشتر از اینکه با تو خواننده صحبت کنم با خودم حرف میزنم ... شاید ابتدای شروع پست ها برای تو باشه  ولی بیشتر از تعالی تو خود نویسنده به پرواز درمیاد .. و هر چقدر این  نوشتن ها از روی  عشق باشه .. شور نوشته ها بیشتر و بیشتر میشه....

  • نیره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی