نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

اینجا تمام دلخوشی منه
وبلاگ قدیمی ام تیترش این بود " جایی برای قدم زدن حرف هایم "
اعتقادم این هست دوستانی که به رسم قلم پیدا کردم شاید حجم زیادی در زندگیم نداشتن ولی عمق بیشتری رو حک کردن

مطالعه باعث بیداری میشه ولی نوشتن هست که باعث رشد میشه
نوشتن چیزی بود که ازش متولد شدم پس خواهم نوشت
خوش اومدی به خونه من


رسالت تازه ام
ثبت شود به تاریخ 96/06/04 :
شادی و هر چیزی که مربوط به شادی باشد :)

طبقه بندی موضوعی

نوشته هایی برای عمل نه خواندن

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ق.ظ

جنس بعضی از نوشتهها عمل کردن به اونه .. یعنی نباید خونده بشن باید عمل بشن حتی وقتی در حال خوندنی بایدب بهش عمل کنی

نوشته ای که مهری در زمانا منتشر کرده  ۱۷ وبلاگی که هر کارآفرین باید دنبال کند .. وقتی اینو خوندم  برای بار اول تیتیر وار به اسم وبلاگا نگاه کردم 

ولی دو جور دید به این پست وجود داره یا کارافرینی و این وبلاگارو و میدونی و بهشون نیاز نداری .. یا خودتو کارآفرین نمیدونی که فقط این پست و میخونی و از روش رد میشی.

از اونجا که من کارآفرین تازه کاری هستم پس به این وبلاگ ها نیاز دارم .. نیاز ندارم که فقط برم بازدید کنم و بگم خب من فهمیدم 17 وبلاگ چیه ها !! 

برای اینکه کارافرین بهتری باشم باید با ویلاگ هایی که برام مفیده زندگی کنم و برای مدیریت زمان طی دوره ای بتونم الگوبرداری کنم و تشخیص بدم از چه روشی استفاده میکنن و اگه مستعد باشم  میتونم اونها رو تو دنیای خودم بکار بگیرم

پس این 17 تا وبلاگ میشن برنامه 17 هفته ای من !! بله 17 هفته چون نمیتونم روزی 1 وبلاگوو بخونم و .. پس الکی خودمو گول نزنم

و شاید بعضی وبلاگها رو مناسب ندیدم و رد شدم ازش.


  • نیره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی