نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

اینجا تمام دلخوشی منه
وبلاگ قدیمی ام تیترش این بود " جایی برای قدم زدن حرف هایم "
اعتقادم این هست دوستانی که به رسم قلم پیدا کردم شاید حجم زیادی در زندگیم نداشتن ولی عمق بیشتری رو حک کردن

مطالعه باعث بیداری میشه ولی نوشتن هست که باعث رشد میشه
نوشتن چیزی بود که ازش متولد شدم پس خواهم نوشت
خوش اومدی به خونه من


رسالت تازه ام
ثبت شود به تاریخ 96/06/04 :
شادی و هر چیزی که مربوط به شادی باشد :)

طبقه بندی موضوعی

تجدید قوا

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ

بعد از ازدواجم خیلی چیزها و خیلی راه ها رو امتحان کردم.برای بهتر شدنزندگی، برای خودم، برای همه و... ولی احساس میکنم باید مدتی تجدید قوا کنم و برای یک مبارزه واقعی و عملی آماده بشم.همیشه فکر میکنم وقت داره تموم میشه و بایدد عجله کرد. ولی حالا باید منتظر فرصت خوب موند همین. 

چیزهایی هستند که نمیشه ازشون راحت گذشت و حتی به قدر جرعه ای باهاش درگیر بشی قسمتی از تار و پود وجودت رو میگیره. پس بعد از 24 سالگی باید روی خیلی چیزا دقیق باشی. و این چیزیه که هیچ موجود زنده ای روی زمین به ادم یادآوری نمیکنه جز تجربه ای که نباید بذاری دیر بشه.


  • نیره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی