نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

اینجا تمام دلخوشی منه
وبلاگ قدیمی ام تیترش این بود " جایی برای قدم زدن حرف هایم "
اعتقادم این هست دوستانی که به رسم قلم پیدا کردم شاید حجم زیادی در زندگیم نداشتن ولی عمق بیشتری رو حک کردن

مطالعه باعث بیداری میشه ولی نوشتن هست که باعث رشد میشه
نوشتن چیزی بود که ازش متولد شدم پس خواهم نوشت
خوش اومدی به خونه من


رسالت تازه ام
ثبت شود به تاریخ 96/06/04 :
شادی و هر چیزی که مربوط به شادی باشد :)

طبقه بندی موضوعی

نوشتن های هدفمند

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۲۰ ب.ظ

امروز توضیح وبلاگم رو تغییر دادم  به اینکه: 

اعتقادم این هست دوستانی که به رسم قلم پیدا کردم شاید حجم زیادی در زندگیم نداشتن ولی عمق بیشتری رو حک کردن 

وبلاگ دوستان خوبی رو دنبال میکنم و این وبلاگ خاک خورده رو دوباره فعال میکنم تا جایی برای  اشتراک نوشته هام  باشه برای شناختن نیره ای که خیلی دورها تو دنیای خودش هست .
مطمئنم که انگیزه های نوشتنم قوت میگیرن به رغم کمک دوستان تا رشد و  توسعه فردی خودم  را شاهد باشم.
متمم خوانی یکی از بهترین علایقم هست و چیزی که باعث دوباره راه اندازی وبلاگم شد. 
شما هم بخونید و به اشتراک بذارید 

  • نیره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی