نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

اینجا تمام دلخوشی منه
وبلاگ قدیمی ام تیترش این بود " جایی برای قدم زدن حرف هایم "
اعتقادم این هست دوستانی که به رسم قلم پیدا کردم شاید حجم زیادی در زندگیم نداشتن ولی عمق بیشتری رو حک کردن

مطالعه باعث بیداری میشه ولی نوشتن هست که باعث رشد میشه
نوشتن چیزی بود که ازش متولد شدم پس خواهم نوشت
خوش اومدی به خونه من


رسالت تازه ام
ثبت شود به تاریخ 96/06/04 :
شادی و هر چیزی که مربوط به شادی باشد :)

طبقه بندی موضوعی

بسم الله نیمه دوم ۹۶

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۵ ب.ظ

همه از پاییز مینویسن شور و استقبال و پست های پاییزی مثل برای پاییزی شروع به ریزش کردن. نمی‌دونم اینهمه احساسی که همه به پاییز دارن واقعا از ته دلشون هست یا نتیجه شور جمعی هست که شبکه های اجتماعی ایجاد کردند. معمولا دوست ندارم شورهای جمعی که برای یک موضوع خاص ایجاد میشه رو پیگیر بشم.ولی مهرماه حکم دیگه ای داره بهتره منم با تاخیر ثبتش کنم به دلایل زیر :

۱-یه نیمه از سال گذشت و برای سنجش عملکرد من و نتایج کارهام ضروری هست که خودم رو بسنجم و تغییرات و تصمیماتی بگیرم.

۲-دیروز‌ اتفاقهای خوبی برام افتاد که به فال نیک برام حساب میشه و دلم قرص میشه که مهربونی تو ذات آدمها هست و ربطی به شناختن و نشناختن ندارن شاید بشه گفت گاهی شناختن باعث کمک نکردن میشه. 

اتفاقی برام افتاد که هرکسی با عقل و منطقش نقض می‌کنه ولی من سعادت داشتم این اعتماد رو دریافت کنم.

۳- اول مهر بود شنبه بود و شروع ماه قمری.

۴-خب وبلاگ نویس ها از روزهای خاص مینویسن باید نوشت از هر روز و‌لحظه زندگی نوشت.


پ.ن : حرف پاییز که پیش میاد همیشه این شعر یادم می‌افته

قشنگی پاییز نه به بازی برگ و‌بارانش است 

نه به هوای وحشی دونفره اش 

فصلها را خاطره ها می سازند...........

توکه باشی من هستم رنگ‌هست هوا هست 

و یک خیابان تشنه که باران قدم‌های ما را کم دارد.

و‌ذکری که برای این ماه ورد  ذهن و دلم هست: مهروار زندگی کنیم🍁

  • نیره

نظرات  (۱)

  • سینا شهبازی
  • سلام نیره جان.
    از همون روزهای اولی که با سایت حمید آشنا شدم، اسم شما رو اون کنار می‌دیدم.
    می‌دیدم که تو هم مثل من ترغیب شدی به وبلاگ داشتن و چقدر خوشحال بودم که توی این مسیر تنها نیستم.
    چقدر خوشحال بودم که شما هم داری وردپرس یاد می‌گیری و همیشه از خودم می‌پرسیدم: بالأخره من اول سایت وردپرسم رو راه می‌ندازم یا نیره؟‌ :-D
    هنوزو که هنوزه، به جوابی نرسیدم. یه بار هم روی لینکی که روی اسمت گذاشته بودی کلیک کردم ولی به این وبلاگ نرسیدم.
    خوشحالم که این‌بار هم مثل دفعۀ قبل شانسکی (و از روی کنجکاوی) روی اسمت کلیک کردم و به اینجا رسیدم.
    خیلی خوشحالم که به اینجا رسیدم. امیدوارم اگر هروقت سایت وردپرست رو راه اندازی کردی، بهم خبر و البته شیرینیش رو بدی :-)
    پرانرژی باشی دوست خوبسلام نیره جان.
    از همون روزهای اولی که با سایت حمید آشنا شدم، اسم شما رو اون کنار می‌دیدم.
    می‌دیدم که تو هم مثل من ترغیب شدی به وبلاگ داشتن و چقدر خوشحال بودم که توی این مسیر تنها نیستم.
    چقدر خوشحال بودم که شما هم داری وردپرس یاد می‌گیری و همیشه از خودم می‌پرسیدم: بالأخره من اول سایت وردپرسم رو راه می‌ندازم یا نیره؟‌ :-D
    هنوزو که هنوزه، به جوابی نرسیدم. یه بار هم روی لینکی که روی اسمت گذاشته بودی کلیک کردم ولی به این وبلاگ نرسیدم.
    خوشحالم که این‌بار هم مثل دفعۀ قبل شانسکی (و از روی کنجکاوی) روی اسمت کلیک کردم و به اینجا رسیدم.
    خیلی خوشحالم که به اینجا رسیدم. امیدوارم اگر هروقت سایت وردپرست رو راه اندازی کردی، بهم خبر و البته شیرینیش رو بدی :-)
    پرانرژی باشی دوست خوبم.
    پاسخ:
    سلام سینای عزیز
    ورودت به وبلاگم رو به عنوان اولین متممی خوشامد میگم 
    به خاطر اینکه هنوز سر و سامون ندادم به وبلاگم اعلام رسمی اش نکردم هنوز 
    سایت حمید منبع خوبیه من هم با بیشتر بچه ها از طریق وبلاگ حمید اشنا شدم 
    و حمید باعث شد من فعالیتم رو توی متمم شروع کنم به همین خاطر به عنوان وبلاگ ‍‍ پدر همیشه دنبالش میکنم
    و خود این وبلاگ هم هدفش تعامل با دوستان مخصوصا متممی ها و یادگیری بیشتر هست
    همراه بودن یک دوست در مسیرم رو خیلی دوست دارم و بهم انگیزه بیشتری میده 
    ممنون که اومدی
     پرانرژی ادامه بدیم!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی