نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

اینجا تمام دلخوشی منه
وبلاگ قدیمی ام تیترش این بود " جایی برای قدم زدن حرف هایم "
اعتقادم این هست دوستانی که به رسم قلم پیدا کردم شاید حجم زیادی در زندگیم نداشتن ولی عمق بیشتری رو حک کردن

مطالعه باعث بیداری میشه ولی نوشتن هست که باعث رشد میشه
نوشتن چیزی بود که ازش متولد شدم پس خواهم نوشت
خوش اومدی به خونه من


رسالت تازه ام
ثبت شود به تاریخ 96/06/04 :
شادی و هر چیزی که مربوط به شادی باشد :)

طبقه بندی موضوعی

چگونه برای خودمان مدرسه درست کنیم ؟

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ق.ظ

این سوال خیلی وقته توی ذهنم هست و نیاز شدیدی احساس کردم توی وبلاگم هم ثبت بشه تا راه حل های دوستان رو هم بشنوم .

همه ما یه وقتایی تصمیم هایی داریم که پشت گوش میندازیم و امروز و فردا میکنیم. برای این جور کارها وقتی اجبار بوده نتیجه سریع اتفاق افتاده 

مثل مدرسه اگه به میل خودمون بود و روش یادگیری مدرسه مثل یادگیری شخصی خودمون بود شاید هنوز مدرسه رو تموم نکرده بودیم 

ولی یک اجبار یا یک الزام ما رو به  حرکت و نظم درآورد و تونستیم مدرسه رو به اتمام برسونیم . برای خیلی از کارهام دوست دارم مدرسه داشته باشم یک الزام منو هر روز وارد برنامه روتینی بکنه و همه اولویت ها رو بشکنه.چون مدرسه ام دیر میشه 

دوست دارم برای موضوعاتی در زندگی خودم اجباری شیرین رقم بزنم و مدرسه خودم رو ایجاد کنم 


  • نیره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی