نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

اینجا تمام دلخوشی منه
وبلاگ قدیمی ام تیترش این بود " جایی برای قدم زدن حرف هایم "
اعتقادم این هست دوستانی که به رسم قلم پیدا کردم شاید حجم زیادی در زندگیم نداشتن ولی عمق بیشتری رو حک کردن

مطالعه باعث بیداری میشه ولی نوشتن هست که باعث رشد میشه
نوشتن چیزی بود که ازش متولد شدم پس خواهم نوشت
خوش اومدی به خونه من


رسالت تازه ام
ثبت شود به تاریخ 96/06/04 :
شادی و هر چیزی که مربوط به شادی باشد :)

طبقه بندی موضوعی

راهی که باید رفت اما تنها

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ب.ظ

از وقتی متمم می خونیم یعنی محل توسعه مهارتهای فردی 

یعنی نقش اصلی و تنها نقش فیلم خودتی. با اینکه تمرین ها و ‍ پاسخ و امتیاز دوستان و همچنین دنبال کردن وبلاگ دوستان متممی خارج از فضای متمم توی روال یادگیری خیلی تاثیر دارن و محرک و راهنمای خوبی هستند و نمیشه قدرتشون رو کم دونست. 

ولی توی میدان مبارزه خودتی و خودت . خوندن و نوشتن و تمرین حل کردن و تلاش برای موندن توی مسیر خیلی سخته

دست به قلم میشوم برای مشاوره از دوستان متممی برای موضوعات دروس مختلف، برای کسب و کار خودم ولی قلمم برمیگرده چون:

1-همه به اندازه کافی سرشون شلوغه نمیتونن برای من وقت بذارن

2- وقت گذاشتن در سایه دوستی نزدیک هست باید فرصت داد و زمان بگذره تا این دوستی حاصل بشه. 

3- البته این فرآیند رو میشه سریعتر کرد در شرایطی که تعامل بیشتری به وجود بیارم ( برای من سخته )

4- دلیل مهمتر اینکه خودت بهترین معلم خودتی باید اینو قبول کنی

5-زمانی رو که برای شناسوندن خودت برای دیگران میکنی به خوندن و اختصاص زمان برای خودت بذار بیشتر نتیجه بگیری شاید ( تست شود باید)

6- اصلی ترین گره ها رو خودت باید باز کنی  مطمئن باش دوستای خوب خودشون میان کمکت 

7- وقتی خودت نمیدونی چی می خوای هیشکی نمیتونه کمکت کنه

8- عجول نباش صبوری کن به راهی که داری می ری خوندن و نوشتن و فکر کردن  ادامه بده راه خودشو به تو نشون میده

           


خوبی مشوره و کمک دوستانم رو  منکر نمیشم و میدونم که نقش بزرگی در زندگی من داشته 

ولی این بار این راه رو در تنهایی و سکوت خودم ادامه میدم شاید رشد توی سکوت و شکستن دادن  بحران های الان به تنهایی حس قدرتی بهم بده که میخوامش

                               زندگی را تو بساز نه بدان ساز که سازند و پذیری بی حرف 

                                              زندگی یعنی جنگ تو بجنگ 

  • نیره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی