نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

هممون دربند سرنخ یک کلافیم که بریم برسیم به قشنگترین بافته ی دنیا

نوشتن برای نوشتن

اینجا تمام دلخوشی منه
وبلاگ قدیمی ام تیترش این بود " جایی برای قدم زدن حرف هایم "
اعتقادم این هست دوستانی که به رسم قلم پیدا کردم شاید حجم زیادی در زندگیم نداشتن ولی عمق بیشتری رو حک کردن

مطالعه باعث بیداری میشه ولی نوشتن هست که باعث رشد میشه
نوشتن چیزی بود که ازش متولد شدم پس خواهم نوشت
خوش اومدی به خونه من


رسالت تازه ام
ثبت شود به تاریخ 96/06/04 :
شادی و هر چیزی که مربوط به شادی باشد :)

طبقه بندی موضوعی

نظم و انضباط شخصی #معرفی کتاب

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ب.ظ

کتاب ها بهترین اشتراکی هستن که میتونن هم به خود نویسنده وبلاگ و هم به دوستاش کمک اثربخش بکنند

در بین انبوه کتابهایی که دوست داریم بخونیم عناوین زیادی هستن ولی من خودم بیشترین کتابهایی که خوندم معرفی دوستان بوده یا خلاصه و معرفی هایی که توی وبلاگشون شده امیدوارم معرفی کتاب های وبلاگ منم مفید باشه هم برای خودم هم برای شما 

کتاب نظم و انضباط شخصی برایان تریسی رو شروع کردم جدای از نویسنده فقط عنوان و مفهوم کتاب مدنظرم هست و مدتی میخوام روی این موضوع کار کنم. 

قبلا ها از کارایی که میخوام بکنم و کتابهایی که میخوندم نمینوشتم چون میترسیدم یا اون کار رو نتونم انجام بدم یا اثری که باید از کتاب رو داشته باشم نداشته باشم 

مهارت نظم و انضباط هم یکی از مهارتهایی که جاش خیلی وقته توی زندگیم احساس میشه با شروع کسب و کار جدیدم  این مهارت کمرنگتر شده توی زندگیم 

الان که نگاه میکنم میبینم مدرسه رفتن روزانه و انجام برخی کارها چقدر خوب بوده ناخوداگاه یادگرفتیم به کارهای شخصی اول صبح و تکالیف مدرسه برسیم. کاش نظم شخصی در قالب علمی و تخصصی تر از کودکی اموزش داده میشد.

بیشتر بخونیم = بیشتر یادبگیریم= قوی تر بشیم 

لینک کتاب

  • نیره

نظرات  (۱)

ُسلام. نظم و انضباط تنها راه موفقیته!! تجربه شخصی ای که داشتم و فقط با یک هفت رعایت کردن این مسئله کلی از زندگیم راضی تر بودم و خیلی خوشحال تر بودم. پیشنهاد میکنم سایت addicted2success.com هم سر بزنید. موفق باشید
پاسخ:
سپاس از پیشنهاد شما
ولی ادرسی که دادید درست کار نمیکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی